Explozivně barvitá popartová podívaná se odehrává v blízké budoucnosti, kdy jsou zrušeny války a nastřádanou agresivitu si lidé mohou vybít účastí ve hře na vrahy a oběti, organizované ministerstvem Velkého honu. Marcello Mastroianni a Ursula Andressová v hlavních rolích extravagantního „předchůdce" snímků Battle Royal a Hunger Games.