Bývalá ruská modelka Saša, arménský herec a prodavač koberců Babken, jeho bratranec Hamlet, toužící stát se ženou, a ruská důchodkyně Marja Ivanovna přijeli do země zaslíbené najít štěstí a snít svůj americký sen. Jejich každodenní peripetie v současném New Yorku sleduje ve své ironické komedii, plné inteligentního humoru a skvěle napsaných postav, ruská režisérka Angelina Nikonovová (Portrét v pološeru).
Bývalá ruská modelka Saša se touží vdát, arménský prodavač koberců Babken sní o tom, že se stane slavným americkým hercem, jeho bratranec Hamlet by se rád stal ženou a ruská důchodkyně Marja Ivanovna si pro změnu přeje žít v domě s bazénem. Všichni čtyři přijeli do země zaslíbené najít štěstí a snít svůj americký sen. Každodenní peripetie několika postav v současném New Yorku sleduje ve své ironické komedii režisérka Angelina Nikonovová, která sama v americké metropoli prožila osm let. Po mezinárodně úspěšném syrovém dramatu Portrét v pološeru se režisérka rozhodla pro změnu žánru a natočila v nejlepším slova smyslu divácky vděčnou komedii plnou inteligentního humoru a skvěle napsaných postav, v níž se s patřičnou dávkou nadhledu dívá jak na komunitu imigrantů, tak na americkou společnost.