Ben a George se po mnohaletém soužití rozhodnou svůj vztah úředně posvětit. Šťastná událost však do jejich života vnese obrovskou změnu, z finančních důvodů jsou nuceni na čas žít jeden bez druhého. Uznávaný režisér, jehož snímek byl uveden na letošním festivalu Sundance, opět s neuvěřitelnou lidskostí, humorem a pochopením nahlíží do nitra svých hrdinů.
Ben a George se po mnohaletém soužití rozhodnou svůj vztah úředně posvětit. Po romantickém obřadu na Manhattanu následuje uvolněná oslava v kruhu přátel a rodiny. Když se však o sňatku dozví ředitel katolické školy, kde učí George, ihned s ním ukončí pracovní poměr. Tato náhlá změna otřese jejich finanční situací, jsou nuceni odstěhovat se z bytu. George se nastěhuje k dvojici mladých gayů policistů, Ben do Brooklynu k rodině synovce, a oba doufají, že pouze dočasně. Uznávaný režisér opět potvrzuje svou schopnost s neuvěřitelnou lidskostí, intuicí a humorem proniknout do nitra postav a ukázat jeho hloubku a mnohoznačnost. Pro Bena a George je náhlé fyzické odloučení naprosto nečekanou a bolestivou zkušeností. V hlavních rolích excelují John Lithgow a Alfred Molina, kteří postavám Bena a George dokázali vtisknout obrovskou autenticitu a obdařit je neodolatelným šarmem a charismatem. V jedné z rolí se objeví i vynikající Marisa Tomeiová.