Eric je převezen do věznice pro dospělé a ihned se připravuje na boj. Místní kápo pověří zkušenějšího vězně Neva, aby na něj dohlížel. Nev je Erikův otec. Psychologický snímek, v jehož centru je vztah mezi otcem a synem, se vyznačuje strhující autentickou kamerou, která nedovolí divákovi vydechnout a svou syrovostí připomene Proroka Jacquese Audiarda.
Když je Eric předčasně převezen do věznice, ihned se připravuje na nejhorší, na boj. Poté, co napadne dozorce, pověří místní kápo zkušenějšího vězně Neva, aby na něj dohlížel. Nev je Erikův otec. Eric, který doposud nezažil nic jiného než násilí a život v dětském domově, se stává hrozbou pro precizně fungující vězeňský organismus, když svévolně narušuje jeho pravidla. Nový svět Erikovi otevře samotářský Oliver, když mu nabídne místo v terapeutické skupině. Eric zjišťuje, že je možné nejen hněv a agresi kontrolovat, ale také věřit druhému. Naděje přináší možnost na změnu, ale i ohrožení pro Neva. Psychologicky propracovaný snímek se opírá o skvělé herecké výkony i vynikající scénář, odkazující k antickým tragédiím. Zaujme autentickou kamerou, surfující klaustrofobním prostorem věznice a nedovolující divákovi vydechnout. Snímek ústící do strhujícího dramatického finále připomene svou syrovostí a naléhavostí oceňovaného Audiardova Proroka.