Staré fotografie v sobě nesou stopu záhadnosti, která se ještě zvýrazní, když se rozhodneme klást je vedle sebe. Archiv cestovatele z časů v hloubi 20. století vyjevil právě takovou hromadu fotografií, předmětů i dokumentů a s nimi řadu otázek. Osobní historii tentokrát Rivers rozkrývá nikoliv skrze konfrontaci tváří v tvář, ale přes stopy minulosti, kterou však nevnímá jako něco byť jen trochu pevného a definitivního. Libertinův příběh tak může mít řadu podob, přestože je zde všechny pohltí stejná sugestivní nálada.