Guy Pearce a Robert Pattinson hrají ve futuristickém westernu z nepříliš vzdálených časů, kdy po kolapsu ekonomiky lidem mnoho nezbylo. Když bývalému vojákovi Erikovi ukradnou i poslední majetek, rozhodne se, že to nenechá jen tak. Před úspěšným uvedením v domovské Austrálii byl snímek představen v programu festivalu v Cannes.