Vizuálně působivý a originální snímek je autorským projektem vancouverské hudební skupiny We Are the City. Děj filmu se odehrává v Bergenu a jeho hrdinkou je mladá Dagny, jejíž vzpomínky na pět lidí, kteří ji nejvíce milovali, vyplouvají na povrch ve chvíli, kdy prochází osudnou a tragickou zkušeností.
Vizuálně působivý snímek je autorským projektem kanadské hudební skupiny We Are the City a vznikl paralelně k vydání jejího nejnovějšího hudebního alba se stejnojmenným názvem. Ve snímku jsou použity hudební motivy písní z nahrávky a příběh filmu je volnou interpretací témat objevujících se v písních na albu. Jeho děj nás zavádí do norského Bergenu a jeho hrdinkou je mladá Dagny, jejíž vzpomínky na pět lidí, kteří ji nejvíce milovali, vyplouvají na povrch ve chvíli, kdy prochází osudnou a tragickou zkušeností. Svěží snímek má originální a precizně propracovanou strukturu, ve které se prolínají různé časové roviny, sugestivní atmosféru a autentické herecké výkony. Rocková kapela We Are the City se zformovala v roce 2008 a nyní působí ve Vancouveru. Její členy tvoří zpěvák a klávesista Cayne McKenzie, bubeník Andrew Huculiak a kytarista David Menzel. Své debutové album In a Quiet World vydala skupina v roce 2009.