Divácký hit letošního festivalu v Cannes, koprodukovaný bratry Almodóvary, je černá povídková komedie o šesti podobách pomsty. Podvratný smysl pro humor a překvapivá rozuzlení spojují originálně vystavěné epizody, přibližující radikální proměnu civilizovaných občanů v nepředvídatelně se chovající rozzuřené tvory.
Specialista na demolice, kuchařka a číšnice v prázdnotou zejícím motorestu, blazeovaný manažer na nehostinném venkově, pár novomanželů na opulentní svatbě, milionář s harmonickým vztahem nejen ke svým blízkým, ale i ke svým zaměstnancům… Seznamte se s hrdiny šesti povídek scenáristy a režiséra Damiána Szifróna. Normální lidé s životy, které se neliší od našich, avšak pouze do okamžiku, než všednodenní situace, drobná nespravedlnost, která běžně na světě naštve miliony lidí, setře z jejich tváří konformní masku normálnosti. Nervy přetečou a hranice dobrých mravů je překročena rychlostí rozzuřeného zvířete. Divácký hit letošního Cannes, koprodukovaný bratry Almodóvary, je černá povídková komedie o šesti podobách pomsty a o rozuzleních, nad kterými může zůstat rozum stát. Sáhněme si ale do svědomí – vždyť ztratit kontrolu může být tak příjemné.