Chelli se stará o mentálně postiženou sestru Gabby. Poté, co je nucena ji umístit do denního stacionáře, vytvoří se v jejím životě prázdné místo, které zaplní mladý Zohar. Jeho příchod je katalyzátorem těsného a ambivalentního vztahu mezi sestrami. Vizuálně zdařilý snímek o složitosti mezilidských vztahů byl letos uveden na MFF v Cannes.
Chelli se stará o mentálně postiženou sestru Gabby. Poté, co sociální pracovnice zjistí, že Gabby zůstává dopoledne sama doma, a hrozí jejím odebráním, rozhodne se Chelli svou sestru umístit do denního stacionáře. Do Chellina života se tak vplíží prázdnota, zároveň se ale uvolní místo pro muže. Objevuje se Zohar, jehož příchod se stane katalyzátorem symbiotického a těsného vztahu mezi sestrami. Začne se stírat hranice mezi láskou, obětavostí, starostlivostí a závislostí. Nadaný izraelský režisér se soustřeďuje na ambivalentní vztah dvou sester a nastoluje otázku po sebedestruktivní tendenci zdravého člověka zanedbávat vlastní život v zájmu někoho jiného. Vizuálně zdařilý snímek je osobním projektem režiséra a jeho manželky, herečky Liron Ben Shlushové (Chelli), která je rovněž autorkou scénáře, a vypráví komorní a poetický příběh o složitosti mezilidských vztahů.