Japonská West Side Story plná rapových battlů, stylových mafiánů i ostřílených kung-fu bojovníků. Hiphopový muzikál z prostředí nočního Tokia, které ovládají znepřátelené klany. Válka o nejlepší freestyle může začít.
Japonského režiséra Siona Sona netřeba karlovarskému publiku představovat, film Tokijský klan je v pořadí již pátým autorovým snímkem uváděným na festivalu. Režisér v něm dále rozvíjí svou osobitou poetiku, které není nic svaté a žádný žánr cizí. Po rodinném psychothrilleru Večeře u Noriko, perverzním eposu Pod vlivem lásky či cinefilní poctě jakuza filmům Hrátky s peklem se tentokrát můžete těšit na hiphopovou operu, plnou burleskního násilí v anime stylu i velkolepých muzikálových čísel, za které by se nemusela stydět ani West Side Story. Osamělá bojovnice Sunmi se na útěku před otcem připlete do války gangů, ve které jde o jediné – získat nadvládu nad nočním Tokiem. Rovnováha mezi klany je křehká a vůdci jednotlivých crew se chystají na finální boj. Fantasmagorická vize města, ve kterém je styl vším.