Jak se dítě stane hercem? A jak herecká profese ovlivní jeho vztah ke světu? Na to odpovídá náctiletý Kacey Mottet Klein v dokumentárním snímku Ursuly Meierové. Cesta od dětské hry k hraní profesionálnímu; studie těla a mysli, které dospěly před filmovou kamerou.