Netradiční romance Beneka a Leny, mladé dvojice balancující na hranici života a smrti, která se navzdory přírodním zákonům rozhodne počít potomka. Rozverně vyprávěný smutný příběh o hledání identity, nalézání lásky a o boji se smrtelnou nemocí, který lze těžko vyhrát.
Módní fotograf Benek právě zakouší silnou osobní i profesní krizi, kterou se rozhodne řešit sebevraždou. Ještě než ji ale stihne uskutečnit, potká excentrickou dívku, která jeho smrtící obsesi chápe a sdílí. Z nezávazného románku se Benek probudí do trpké reality, když zjistí, že Lena má rakovinu a nehodlá ji léčit. Situaci ještě zkomplikuje nenadálé těhotenství, které se oba rodiče rozhodnou navzdory prognózám lékařů udržet. Film debutujícího polského režiséra je věnován jeho manželce, která v roce 2012 zemřela na rakovinu. Ačkoli příběh čerpá z autorova vlastního traumatu, není autobiografií, ale spíš univerzálně platnou zprávou o tom, že jediná věc, která pomáhá člověku žít, je láska. K odlehčení tragiky, nutně provázející téma filmu, Prokopowicz vynalézavě používá animované pasáže. Melancholicky rozverný tón snímku navíc citlivě odstiňuje mimořádně přesvědčivá herecká dvojice Agnieszka Żulewská a Tomasz Schuchardt.