Dramatický příběh mladé ženy, která se nervově zhroutí pod tlakem neřešitelné finanční situace své rodiny, vypovídá zároveň o deziluzi dnešní generace třicátníků a jejich radikalizaci pod tlakem ekonomické krize v zemi. Marie vyhlašuje válku celé své rodině, společnosti i sama sobě a zkouší nalézt cestu k nezávislosti.
Nejde tu ani v nejmenším o výbuch veselí, s tím ať publikum druhého celovečerního filmu Syllase Tzoumerkase rozhodně nepočítá. Naopak – je zde vzrušeně líčen příběh mladé matky, jež se tváří v tvář totálnímu zruinování rodinných financí ocitá ve stavu nervového zhroucení. Dílo svým bojovně angažovaným nasazením, spojeným s naježenou sociálně-ekonomickou kritikou, zaujme i ty, kteří jsou zvyklí na ostřejší tón současné řecké nové vlny. Vření uvnitř Řecka, způsobené dlouhodobou finanční krizí, iniciovalo vznik řady apelativních filmů, nicméně tvůrci mají většinou tendenci vyjadřovat se k danému tématu zastřeně, prostřednictvím alegorie. Tady je tomu jinak – prakticky každý problém je konkrétně pojmenován a s tím, jak se líčení s drastickou přímostí točí kolem fatálních podnikatelských dluhů rodiny, je jeho devastující energie umocněna krajně expresivním výkonem, který podává Angeliki Papoulia, hlavní představitelka filmu Špičák (Kynodontas, 2009).