Nekonvenční snímek o přátelství režiséra s živelným řeckým hudebníkem, přezdívaným Larry Gus, kterého nedávno zlanařil do své stáje nezávislý label DFA Records, rozhodně není standardním portrétem, ale spíše hravou sondou do duše věčného dítěte, které i na prahu třicítky nejvíce baví blbnout s kamarády, obnažovat své pozadí a vymýšlet nové hudební postupy.