Amazonský šaman Karamakate, který je poslední z přeživších svého kmene, se během čtyřiceti let setkává se dvěma okcidentálními vědci, kteří se snaží rozkrýt tajemství zázračné a posvátné rostliny chakruny. Spolu s nimi se v nevšedním černobílém snímku vydává na život měnící transcendentální cestu amazonským pralesem.
Epický snímek vypráví příběh o setkáních amazonského šamana Karamakateho, který coby jeden z posledních přeživších svého kmene žije zcela osamoceně, a dvou okcidentálních vědců v průběhu čtyřiceti let. S oběma se vydává do hloubi pralesa hledat chakrunu, tajemstvím opředenou a halucinogenní rostlinu, která má schopnost naučit člověka snít i uzdravit. Na trojici mužů čeká výprava plná nových poznatků, zrady, ale i život měnící transcendentální zkušenosti. Mezinárodně uznávaný kolumbijský režisér zvolil pro svůj nevšední snímek, zvoucí diváka na cestu do hlubin pralesa, ale i lidského podvědomí, černobílou stylizaci, která spolu s meditativními obrazy posiluje spirituální zážitek z filmu. Snímek inspirovaný deníky německého etnologa Theodora Kocha-Grunberga a amerického botanika Richarda Evanse Schultese byl uveden na letošním MFF v Cannes v sekci Quinzaine des Réalisateurs, kde získal jednu z cen.