Nízkorozpočtový snímek debutujícího režiséra Marcela Bystroně, natočený digitální kamerou, je komorním milostným příběhem. Jeho hrdinka Pavla, postižená nevyléčitelnou dědičnou chorobou, prožívá na prahu smrti vztah s mladíkem Tobiášem. Pavla si chce ještě užít a vtahuje Tobiáše do svého uzavřeného světa, do nějž zároveň vstupují její vzpomínky na otce i postava mladíkovy staré tety. Svět pražských rockových klubů a koncertů, kde jsou Tobiáš jako bubeník v kapele Ivana Krále a Pavla jako rocková fanynka jako doma, se stává útočištěm dvojice, která se pokouší žít intenzivní a svobodný život. Tobiáš ovšem na rozdíl od své přítelkyně odmítá přijmout ortel osudu a pokouší se Pavlu zachránit pořádáním dobročinných rockových koncertů, jež by umožnily náročnou operaci a zvětšily tak její šance na přežití. Všechny snahy však nakonec selhávají... Přesto však dvojice získala něco mnohem podstatnějšího, než jsou peníze.