Leslie, mladá rebelka žijící v bohémské newyorské čtvrti East Village, se potácí od jednoho prázdného vztahu k druhému. Jednoho dne na mejdanu ukradne peněženku, která obsahuje klíč k její nejasné minulosti. Společně s přáteli nasedne do starého, rozpadávajícího se volva a vydá se na cestu, na jejímž konci ji čeká setkání s odcizenou matkou a pravda o ní samotné. Debut japonského režiséra popisuje hlubokou osamělost mladých lidí z newyorské East Village. Prostřednictvím silných černobílých obrazů sleduje hledání mladé ženy a její touhu po lidském teple a blízkosti: a to uprostřed chaotických ulic Manhattanu i na tichém venkově ve Virginii.