Debut z Argentiny vypráví o pěti mladých lidech, kteří se snaží přežít v dnešním Buenos Aires. Mají své touhy, chtěli by se někým stát, nechybí jim ani talent – ale nakonec tráví čas jinými, vesměs nudnými činnostmi, protože si musí vydělat na živobytí nebo si prostě vždy dovedou najít nějakou výmluvu, proč jejich sny nejdou uskutečnit. Hrdinové filmu pracují, tlachají, lžou, zamilovávají se, hledají sex... a čekají, že se něco stane. Film popisuje obyčejné, zdánlivě banální věci života formou fresky ze současného velkoměsta. Svou atmosférou překvapivě připomíná Čechova – což dokazuje, že Argentinci a Slované mají možná mnohem víc společného, než by se na první pohled mohlo zdát.