Film se odehrává na předměstí malého města na západě Polska. Ve snaze vymanit se z nudy a ze šedivé reality provinčního života začne partička kamarádů natáčet amatérské filmy. Zdá se, že jejich poslední produkce se dostane i za hranice panelákového sídliště, ve kterém bydlí. Najednou se objeví místní mladík sršící novými nápady. Bohužel k nim patří i drogy. Snímek, natočený naprosto nezávisle skupinou nadšenců, je drsným a nepřikrášleným obrazem drogové závislosti a přináší nezidealizovaný a mimořádně autentický, téměř dokumentární portrét současné mladé generace.