Šarmantní dallaský gynekolog Sullivan Travis musí nejen ošetřovat své početné pacientky, ale také naslouchat jejich často malicherným nářkům a uklidňovat jejich rozjitřené city. Je ovšem obklopen ženami i v rodinném prostředí: kromě manželky Kate má doma dvě dospívající dcery, Connii a Dee Dee, která má právě před svatbou; navíc k nim přijela rozvedená švagrová-alkoholička se třemi dcerkami. Ze zavedeného způsobu života lékaře vykolejí, když se Kate po nečekaném záchvatu ocitne na psychiatrické klinice. Ztracenou rovnováhu i klid od žen hledá gynekolog u nové asistentky golfového trenéra, která se mu zdá tak jiná než ostatní. Události v ordinaci i v rodině však nabírají prudký spád, jenž vyvrcholí při svatebním obřadu. Robert Altman se vrátil ke svému oblíbenému tématu, jímž je sarkastické komentování amerického způsobu života. Tentokrát se zaměřil na ženský svět. Jeho hrdinky nemají prakticky žádné existenční starosti a soustřeďují se jen samy na sebe. Mrhají časem, který tráví nakupováním zbytečností a nekonečným tlacháním. Jen některé z nich však skutečně žijí. Autor s výjimečným pozorovacím talentem však postavy příliš nekritizuje, prostě jen ukazuje skutečnost, jak se jeví jemu...