Film se odehrává těsně před parlamentními volbami a ve vzduchu je cítit očekávání i úzkost. Hlavní hrdinkou příběhu je Tuba, jejíž rodina, stejně jako většina Íránců, pochopitelně doufá v daleko příznivější budoucnost. Tuba pracuje v továrně a navzdory všem problémům se za každou cenu pokouší ochránit domov, který je jednou z posledních hodnot jejího života. Těhotnou dceru však bije manžel, mladší syn se pokouší uspět v politice a starší zase sní o práci v zahraničí. Hodlá získat pracovní vízum, odjet do Japonska a vylepšit skromný rodinný rozpočet. Omámen možností vycestovat však vlastní rodinu vystaví nebezpečí a nakonec se zaplétá i do obchodu s drogami.