Krajem prochází skupina tanečníků v tradičních maskách. Na osamělém železničním přejezdu kdesi v Bengálsku pracují dva muži – Balaram a Nimai. Jeden obsluhuje závory, druhý se stará o signalizaci. Ve volných chvílích spolu zápasí. Sport i společné soužití upevňují jejich přátelství a zdá se, že je nic nemůže narušit. Kousek odtud stojí kostelík, v němž křesťanský kněz pečuje o duše místních věřících. Stará se také o sirotka Matthewa. Každé ráno se tu objeví skupina trpaslíků, žijících ve společné kolonii na opačném svahu kopce. Jeden z nich jezdí s nákladními vlaky jako hlídač a oba zápasníci sní o tom, že by mohli postoupit na jeho místo. Jednoho dne se Balaram vydá navštívit svou nemocnou příbuznou a domů se vrátí s mladičkou manželkou. Od té chvíle se jejich jednoduchý a poklidný život změní. Půvabná Uttara vnese mezi dvojici přátel napětí, které se neustále stupňuje. Navíc se po okolí potuluje trojice hinduistických extremistů a jejich brutální útok na laskavého duchovního vyústí v další tragédii...