Chlapec Guei přichází z vesnice za prací do Pekingu. Plný očekávání a velkých nadějí se vrhá do víru velkoměsta, ale realita je daleko tvrdší než jeho bláhové představy. Trvá celou věčnost, než si konečně najde práci poslíčka. Za každý doručený balíček má deset jüanů, a až se mu podaří vydělat šest set jüanů, stane se majitelem úžasného stříbrného horského kola, které mu zaměstnavatel zapůjčil. Kolo je Gueiho pýchou a láskou. Už se nemůže dočkat dne, kdy dá svému šéfovi poslední splátku a stane se výhradním majitelem tohoto dopravního prostředku. Když se však šťastná chvíle přiblíží na dosah ruky, kolo zmizí. Chlapec je odhodlán ho za každou cenu získat zpět. Nakonec ho skutečně objeví, jeho nový majitel Jian ale tvrdí, že je koupil na bleším trhu a pochopitelně se ho odmítá vzdát. Guei ovšem nemůže vyrovnat svůj dluh u firmy, která ho zaměstnává, oběma tedy nezbývá než se o kolo dělit...