Student žurnalistiky Alfonso nastupuje na praxi v bulvárním deníku. Jeho touhou je stát se spisovatelem a praxi bere pouze jako nutné zlo, zejména když nezíská místo v kulturní rubrice, ale je přidělen do „černé kroniky“, kde navíc musí čelit jejímu šéfovi Faúndezovi. Ten se na rozdíl od Alfonsa pohybuje mezi mrtvolami a krví bez potíží. Události v podsvětí a Faúndezova životní filozofie v Alfonsovi zpočátku vzbuzují chuť z redakce utéct. V prostředí tvrdé reality a světa bulvárních novin však začíná vznikat mezi oběma pouto a Alfonso proniká nejen do tajů života, ale i novinářského řemesla. Hlavní představitel Gianfranco Brero získal na MFF v San Sebastianu Cenu za nejlepší mužský herecký výkon.