Martině je čtrnáct let a neví si se sebou rady. Žije s matkou, která má sama problémy se svým rozháraným životem a navíc další malé dítě. Martina je tak odkázaná na svět předměstských ulic, kde jako její vrstevníci žije z drobných podvodů a krádeží. Jejím nejlepším kamarádem je o něco starší Sciu, který ji zbožňuje a ve všem poslouchá. Udělal by všechno proto, aby ho milovala. Martina instinktivně touží po lásce, ale bojí se jí, majíc před očima matčin příklad. Když se dostane do konfliktu se zákonem, vstoupí do jejího života sociální pracovník Giovanni a brzy nato i policejní komisařka Fiametta, pověřená vyšetřováním jejího případu. Oba chtějí Martině pomoci, oba ale narážejí na její nedůvěru a nechuť k radám dospělých. Komisařka, sama pocházející z nuzných poměrů, dívku chápe, ale v kritický okamžik u ní zvítězí vědomí služby zákonu.