Příběh tohoto snímku se odehrává během jednoho jediného dne, na jehož konci se potkává mladý muž s mladou dívkou, už konečně za těch správných okolností, které možná pozmění jejich životy. K tomuto setkání by ovšem nedošlo, pokud by nebylo nefungujícího kávovaru, nepříjemého snu jednoho dítěte, čtverečku čokolády, fotografie, kterou právě znečistil holub, bílého kamínku, peněz nalezených v prázdné krabici od mléka, žluté bundy vyhozené na chodník... Francouzské přísloví praví, že i jedno motýlí mávnutí křídlem nad Atlantikem může způsobit bouři nad Pacifikem. Režisér filmu k tomu dodává: „Neváhejte občas udělat nějakou nahodilost či hloupost, protože tato nahodilost či hloupost může pohnout řádem světa.“ Snímek o tom, že i naše sebenepatrnější gesto nebo odhození kamínku může ovlivnit náš osud, je natočen mozaikovitým stylem a navíc s lehkostí a humorem a právem si zasloužil cenu za nejlepší film na letošním Mezinárodním festivalu frankofonních filmů v Namuru.