Příběh se odehrává v jedné z pařížských čtvrtí, kde se kšeftuje s drogami, bary mění své majitele, peníze se tu zkrátka točí. Mladí lidé patřící do toho světa ve jménu drogy s klidem zrazují jeden druhého. V tomto malém mikrokosmu žije také Alain, majitel baru, který zpočátku pozoruje celé hemžení nezúčastněně a s naprostou neochotou se ho účastnit. Až do dne, kdy za ním přichází mladá dívka Marie, která ho žádá o pomoc při hledání vrahů jejího bratra Antoina. Antoine údajně zemřel při nehodě, ale ona je přesvědčena, že byl zabit, a je odhodlána ho pomstít. Alain, který zpočátku váhá, se pomalu začne zaplétat do sítě vztahů a propletenců, z nichž není snadného návratu. Režisér o filmu říká: „Nechtěl jsem natočit film o drogách, ale o tom, co droga způsobuje, o tom, že každý, kdo s ní přijde do styku, v jedné jediné chvíli zrazuje mnoho lidí a žije na úkor druhých. Proto zcela záměrně ukazuji své postavy zvenčí tak, jak jsou svou touhou po droze a bohatství manipulovány jako loutky.“