Tak jako každou sobotu i tentokrát si parta kluků plánuje, že se sejde v baru Don’s Plum. Nezbytnou nutností a podmínkou je samozřejmě přivést s sebou dámský doprovod. Brad má vše domluvené, Sára, po které už nějakou dobu pokukuje, souhlasí s tím, že se setká s jeho kamarády. Naopak Ian má zpočátku se sehnáním dívky problémy, žádná s ním nechce jít, nakonec k jeho velkému překvapení souhlasí přitažlivá Juliet. Jeremy na to jde nejjednodušeji, na ulicích Los Angeles vezme stopařku, se kterou posléze do baru dorazí. Zato situace Dereka je zcela beznadějná, a proto přichází sám. Co následuje, není těžké odhadnout. Kluci a holky popíjejí, povídají o životě, o partnerských vztazích, o sexu, o dobrých i špatných časech a během tohoto nezávazného a někdy i lehkomyslného tlachání se vlastně dozvídají více nejen jeden o druhém, ale i sami o sobě.