Po náhodné rvačce a neúmyslném zabití stráví Sung Bin sedm let ve vězení, kolem jehož zdí neobchází jen duch mrtvého, ale i skutečný viník osudné události Suk Hwan, kdysi Sung Binův spolužák a nejlepší přítel, dnes policista. Tváří v tvář krvavému přízraku, nedůvěře okolí a dotírání policie zbývá propuštěnému Sung Binovi jen jediná cesta: vstupuje do služeb Tae Hoona a stává se profesionálním gangsterem. Vztahy policie a gangsterů však stále silněji přesahují do osobní roviny. Kruh násilí do sebe vtahuje Suk Hwanova mladšího bratra, jenž se jako člen Sung Binova gangu ocitá na prahu smrti. Souboj hlavních hrdinů je v tuto chvíli nevyhnutelný. Téma viny a osudového střetu dvou přátel, rozpor mezi morálkou gangu a pouty rodiny, to vše připomíná filmy Johna Woo a sám režisér se navíc hlásí k vlivu Quentina Tarantina. Jeho snímek má však naprosto originální skladbu, vytvořenou ze čtyř výrazově odlišných epizod: klikatá a rychlá stezka stylů vede od hororu přes hraný dokument až po oslnivé ukázky bojových umění ulice.