Jeden den ze života sira Alfreda, plný příhod a postav z jeho snímků. Co vše se možná stalo slavnému režisérovi od probuzení až po cestu do studia aneb Napodobuje umění život? Nebo je to právě naopak? A kolik Hitchcockových filmů se vtěsná do 7 minut?