Básník Nick a hudebník Nick jsou kamarádi, kteří mají oba hluboko do kapsy – především však proto, že na rozdíl od většiny spoluobčanů nikdy seriózně nepracovali. Ležérní povaleči se poflakují životem – jeden smolí úderné verše a druhý vyluzuje podivné tóny – dokud jim osud nenastrčí do cesty podivuhodnou krabici. Nevíme, co je uvnitř, ale když do ní Nick-muzikant ponoří ruce, začnou z ní vycházet podmanivé zvuky, které druhý Nick doprovází svými básněmi. Jejich společné vystoupení má šanci na úspěch, a to jak u publika, tak u tajuplné dívky, kterou básník pozná jako společnici bohatého, ale chladného muže, který jej najme jako šoféra. Po krátkém sblížení se však dívka vrací ke svému příteli. Nickové navíc málem přijdou o krabici, které se Nick-muzikant mezitím bizarním způsobem zbavil, neboť nakrátko podlehl buddhistickému učení. Krabici nakonec získají zpátky – je ovšem otázka, jestli je to dobře.