V 70. letech zaznamenal mezinárodní obchod s drogami rychlý vzestup a v jeho středu se ocitl zcela nenápadný a ve všem průměrný Američan. George Jung, hvězda školního fotbalového mužstva z malého města, se během několika let stal hlavním dovozcem kokainu z kolumbijského Medellínu. Film Blow je jeden z „pravdivých příběhů“ čerpajících ze skutečnosti. Sleduje cestu George Junga od 60. let přes jeho první styky se světem drog na plážích v Kalifornii. Kšeftování s marihuanou bylo pro něj tehdy jen prostředkem k realizaci vlastního „amerického snu“. Díky seznámení s náboráři medellínského trustu se proměnil v profesionálního pašeráka. George Jung se stal článkem v řetězci dopravujícím bílý prášek z Latinské Ameriky k americkým zákazníkům. Film zachycuje se suchým humorem, jak se syn chudého, ale poctivého stavebního dělníka vyšvihl přes noc ve zbohatlíka, kopírujícího životní styl vyšších vrstev. Zaznamenává jeho lásky, včetně té, na kterou dodnes marně čeká tam, kde jeho dráha skončila.