Třiatřicetiletý Australan Rob Fraser trpí od narození nevyléčitelnou plicní chorobou. Beze známky sentimentu hovoří o své nemoci, naději, radostech a smrti.
Mladý Australan Rob Fraser vždy věděl, že jeho život bude poněkud zhuštěný. Vážná plicní choroba - cystická fibróza - ostatně jiné perspektivy neskýtá. Rob počítá svůj věk v "psích" letech. Přestože na první pohled působí dojmem zdravého člověka, ve třiatřiceti letech se jeho skutečný fyzický stav rovná trojnásobku. O konci svého života hovoří jasně, beze stopy sentimentu. Za použití Robova vlastního komentáře nám režisérka Charlotte Rosebyová přibližuje stylizovanými obrazy realitu jeho života: nemoc a roztrpčení, ale i naději a radost.