Brilantní snímek, jenž se točí okolo únosu malého chlapce, je nezařaditelnou směsí thrilleru, ztřeštěné komedie, dramatu a křížovky s mnoha postavami. Sevřený scénář žene děj kupředu s neuvěřitelnou silou, a přestože nikdy nenabízí více než pečlivě odměřené dávky informací, diváka záhy zcela pohlcuje.