Úředník ve středním věku Sándor je propuštěn z práce a rozhoduje se začít nový život. Záhy je však zatčen za jízdu v opilosti a nakonec skončí v jedné cele s pouliční prodavačkou cigaret Annou a dělníkem Bandim. Tři zdánliví ztroskotanci jsou posledním ostrovem nevinnosti ve městě plném podvodníků.