Příběh čtrnáctiletého afghánského kluka Kaima, který ilegálně uprchne do Íránu a najde tam útočiště v hostinci na zastávce kamionů v zapadlé vesnici jménem Delbaran, pouze pár kilometrů za hranicí.
Delbaran je zapadlá íránská vesnice, ztracená uprostřed pouště nedaleko hranice s Afghánistánem. Kaimovi, čtrnáctiletému afghánskému klukovi, se povede nelegálně překročit hranici do Íránu. Útočiště najde jen několik kilometrů za hranicí, v Delbaranu, v hostinci na oblíbené zastávce kamionů, který vedou starší manželé: Khan a Khale. Kaim jim pomáhá s nákupy, v kuchyni, připravuje čaj pro řidiče, pomáhá s opravami rozbitých aut a manželé se k němu chovají jako k vlastnímu synovi. Jednoho dne ale policista, který má za úkol hledat ilegální afghánské dělníky, odhalí Kaimovu pravou totožnost a zatkne ho. Khale se povede vyřídit jeho propuštění. Brzy je však otevřena nová cesta, postavená převážně ilegálními afghánskými dělníky, a ta Delbaran míjí. Žádný kamion už nestaví u hostince, který je teď beznadějně prázdný… Delbaran získal na Mezinárodním filmovém festivalu v Locarnu Zvláštní cenu poroty.