Peterova manželka Lucy trpí podivným psychickým stavem. Tato jemná žena, milující zvířata, postupně přestala mluvit, místo toho začala štěkat a nyní se chová i cítí jako pes. Co si však s touto zvláštní metamorfózou má počít její muž?