Pětadvacetiletá Elsa by podobně jako desetitisíce dalších mladých Argentinců nejraději odjela ze země: a to za mladým Italem, kterého před časem potkala v Buenos Aires. Opravdová Itálie je ovšem na míle vzdálená zemi jejích snů.