V jednom z nejúspěšnějších americkýh nezávislých filmů roku 2001 se na způsob Altmanových Prostřihů prolíná několik příběhů obyčejných lidí, jejichž osud ovlivnila náhoda či nenadálé gesto. Postavy ztvárnili mimo jiné John Turturro, Amy Irvingová, Alan Arkin a Clea DuVall.
Režisérka, jež napsala scénář spolu se svou sestrou, obratně proplétá příběhy několika obyčejných lidí, kteří se navzájem neznají, ale jejichž osudy se bez jejich vědomí prolínají. Muž, prožívající krizi středního věku se rozhodne opustit manželku a změnit od základu život. Mladý ctižádostivý advokát ujede z místa nehody, protože se obává ohrožení vlastní kariéry. Žena se musí vyrovnat s nevěrou svého muže. Závistivý podnikatel se chce pomstít oblíbenému kolegovi. Uklízečka čeká optimisticky na zázrak. Všechny tyto postavy stojí před otázkou, o níž po staletí přemýšlejí filozofové: Co je to štěstí a jak ho dosáhnout? "Vždycky mě fascinovalo, jak někdy zcela banální gesto nebo náhoda dokážou změnit směr života," říká Jill Sprecherová.