Ten, kdo zabíjí zvířata, je řezník. Ten, kdo zabíjí lidi, je vrah. Dumitru je obojí... Když ho pustí z vězení, zabije znovu... A potom znovu... Drsný snímek natočený v hnědých zemitých odstínech si z letošního rotterdamského festivalu odnesl hlavní cenu soutěže, jednoho ze tří prestižních Tygrů.