Tomokawa slouží jako policista v nudném maloměstě. Najednou do jeho života vtrhne mladá krásná dívenka Yoko s návrhem, kterému žádný muž nemůže odolat. Náhlé vzplanutí radikálně změní jejich dosavadní životy. Do jejich vztahu však nečekaně zasahuje Tomokawova minulost. Vztah obou milenců spěje k překvapivému rozuzlení...
Tomokawa slouží jako policista na malém městě. V horkém létě se líně projíždí po ulicích, zabývá se svými drobnými „kšeftíky“ a čas ubíjí sváděním vdaných žen. Najednou do jeho života vtrhne mladá krásná dívenka Yoko s návrhem, kterému žádný muž nemůže odolat. Náhlé vzplanutí radikálně změní jejich dosavadní životy. Dívka se do policisty vášnivě zamiluje a ten zase pod náporem citu ztrácí svoji dlouho budovanou masku sofistikovaného cynismu. Navíc mají oba k sobě blíž, než se zprvu zdálo. Yokoina matka je Tomokawova expřítelkyně a Yokoin dědeček je autorem nádherného tetování znázorňujícího fénixe s jedním křídlem na policistových zádech. Právě on je nejvíce rozzuřen, když se dozví o vztahu své vnučky s Tomokawou. Vztah milenců spěje k překvapivému rozuzlení. Eiji Okuda o svém filmu prohlásil: „Soustředil jsem se na „čistou lásku“ mezi mužem středního věku a mladou dívkou. Chtěl jsem vykreslit spojení dvou čistých duší. Toto spojení není nikdy jenom o sexu. Nebude také nikdy naplněno. Byl bych velmi rád, kdyby si diváci odnesli z filmu toto poselství: Buďte sví bez ohledu na absurditu tohoto světa.“