Dokumentární snímek Veušini hoši režisérky Gabriel Baurové nás zavádí do světa žen, které se stávají muži. Některé jen na jednu noc, některé na celý život. Režisérčino putování začíná v New Yorku při show nazvané Drag King, kdy ženy převlečené za „svá" mužská alter ego mají různá vystoupení. Co je příčinou jejich snahy změnit své pohlaví? Co pro ně tato změna znamená? Je pro ně pouhou zábavou, hrou, nebo životní nutností? A co vůbec znamená být mužem a co být ženou na počátku nového tisíciletí? To jsou otázky, které režisérka klade všem ženám, jež ze sebe vytvářejí jakési „mezipohlavní" bytosti. Jedna z nich o své zkušenosti říká: „Biologicky jsem ženou a nechci to změnit, ale je pro mě důležité, že existují různé formy ženskosti a ta má je zcela určitě velmi androgynní." Autorka ve svém dokumentu putuje z Ameriky na kontinent, do Anglie, a nevyhýbá se ani určitému historickému kontextu „hnutí".