Hlavní hrdina snímku a divákův průvodce dějem Wu Gang věří, že jedině on je schopen vidět to, co vidí jen andělé – červenou hvězdu na čele těch, kteří jsou zamilovaní. Snímek o lásce, o jejích podobách a o protnutí filmového a reálného světa začíná, jak jinak, v kině.
Snímek o lásce, o jejích podobách a o protnutí filmového a reálného světa začíná, jak jinak, v kině... Hlavní hrdina snímku a divákův průvodce dějem Wu Gang trpí nespavostí a jeho oči špatně snášejí přímé denní světlo. I proto se cítí v kině bezpečný. Registruje vše, co se odehrává na plátně, ale zároveň sleduje i návštěvníky kina. Wu Gang navíc věří, že jedině on je schopen vidět to, co vidí jen andělé – červenou hvězdu na čele zamilovaných. Podle Wu Ganga musí andělé tyto hvězdy sbírat a teprve pak se mohou vrátit zpět do nebe. Jednoho podvečera se Wu Gang setká s dívkou a dohodne si s ní na druhý den schůzku v parku. Je krásný zimní den a během Wu Gangova čekání na dívku se mu zjevují různé příběhy lásky, jejichž protagonisty jsou návštěvníci kina. Poslední z těchto sedmi příběhů se týká samotného Wu Ganga, který stále čeká na svou dívku... Snímek, jenž svou originální kamerou nezapře režisérovy zkušenosti z natáčení reklam, byl promítán na letošním MFF v Berlíně.