Do života bankovního úředníka Claudia, který už několik let s pomocí lékařů drží na uzdě svou nevyléčitelnou nemoc, vpadne nečekaně mladík, s nímž před časem prožil chvilkové dobrodružství. Claudio podlehne jeho kouzlu a zanedbává svou práci i svého dlouholetého partnera. Jak říká mladá režisérka, její film není ani o homosexuálech, ani o syndromu HIV, ale o tom, co s člověkem dokáže udělat vášeň.
Claudio pracuje jako úředník v bance a je už deset let HIV pozitivní. Žije již dlouho ve společné domácnosti s Dariem, pravidelně chodí na kontroly na kliniku, navštěvuje svou matku a stýká se se sestrou Laurou, zdá se po všech stránkách vyrovnaný. Jednoho dne potká Andreu, s nímž měl před časem krátce poměr. Andrea je mladý a hezký, pracuje jako číšník v restauraci. Claudio cítí, že je jím přitahován, ale na druhé straně ho mladík zneklidňuje svým tajnůstkářstvím. Na nějaký čas dokáže Claudio zachovávat vůči Andreovi odstup, pak ale zcela podlehne jeho kouzlu i bezstarostnosti, jakou Andrea projevuje v poměru k jeho nemoci, jako by ji vůbec nevnímal. Stržen jeho spontánností, nechává Claudio postupně padat celý ochranný val, který kolem sebe pracně vybudoval. Zapomíná na Daria, na práci, na svou chorobu, až jednoho dne pochopí, že není s to dál sdílet Andreovo absolutní pojetí lásky s ustavičným vyzýváním osudu, a vrátí se ke svému starému životnímu stylu. Přestěhuje se do jiného města, a tak zmizí Andreovi z očí. Zprávy o něm ho dostihnou až po roce.