Hanzel Harana je Filipínec, který patří k rozsáhlé přistěhovalecké komunitě v americkém městě New Jersey. Když je nalezen mrtev, případu se ujímá detektiv Juan Mijarez, sám Filipínec, jenž se snaží objasnit, co se vlastně stalo. Podezřelých je hned několik a ve hře jsou drogy, válka pouličních gangů i napjaté vztahy v rodině.