Život zamlklé laborantky Inako se mění v okamžiku, kdy potkává mladého muže, kterého její příbuzní rozhodně nepovažují za správnou partii. Inako však čeká prozření stejně nečekané jako pramen, který působením tajemných podzemních sil náhle vytryskne z geologické vrásy.
Inako Natsui je zamlklá moderní dívka, která pracuje v laboratoři a žije uzavřený a poněkud jednotvárný život v malém městě. Občas jezdí do nedaleké Wakayamy za svou osamělou matkou, která je už sedmnáct let vdovou. Příbuzní, především teta Sadako se strýcem Shuheiem, který je zástupcem místního starosty, by ji rádi seznámili s vhodným mladíkem, Inako však nemá žádnou zvláštní chuť ke vdávání. Víc než muži ji zajímají horké minerální prameny, ze kterých odebírá laboratorní vzorky. To vše se však změní v okamžiku, kdy potkává pana Tamamizu - mladého muže, který má za sebou nepovedené manželství, z něhož mu zbyl malý syn, a který pro ni podle mínění příbuzných rozhodně není tou správnou partií. Dívka se do něj zamiluje, aniž by ještě tušila, že ji čeká bolestný konflikt s příbuznými i prozření stejně nečekané jako pramen, který působením tajemných podzemních sil nečekaně vytryskne z geologické vrásy.