Středometrážní snímek je portrétem amerického saxofonisty Bena Webstera, hudebníka geniálního talentu, pro něhož se Amsterodam stal na konci šedesátých let druhým domovem. Ve van der Keukenově pohledu se ukazuje jako osoba plná rozporů, z níž současně vyzařuje násilí i jemnost, velkorysost i utrpení.
Středometrážní snímek je portrétem amerického saxofonisty Bena Webstera, hudebníka geniálního talentu, pro něhož se Amsterodam stal na konci šedesátých let druhým domovem. Webster, živoucí legenda jazzu a blues, se narodil v Kansas City v roce 1909 a ve třicátých letech hrál po boku velikánů, mimo jiné také v bandu Duka Ellingtona. Keuken ho představuje jako osobu plnou rozporů, z níž současně vyzařuje násilí i jemnost, velkorysost i utrpení. Autorovi se podařilo převést na filmový pás pouto spojující geniálního muzikanta s jeho hudou. Johan van der Keuken tím nahlédl hluboko do osobnosti umělce, který zemřel o šest roků později.