"Po několika válkách, dvou zemětřeseních, jednom bombardování, velké záplavě a malém nedorozumění s celým světem zavládl v Srbsku zase mír," říká úvodní komentář černé komedie, která se odehrává v jednom z prvních klidných dnů v Bělehradě. Její hrdinové, kteří nemají co ztratit, si v sobě nesou "včerejší" návyky. Budou vám určitě sympatičtí, i když kradou, vekslují, obchodují s drogami a zbraněmi všeho druhu, machrují, podvádějí se, ale i milují a přísahají věčnou věrnost. Protože jak tvrdí Toni, muž s videokamerou, zachycující až neuvěřitelné události oněch čtyřiadvaceti hodin, "Balkán, to jsou vášně, neřesti, nedorozumění a neschopnost sebeovládání". A tak policisté i kriminálníci, komunisté i monarchisté, mafiáni i toaletářky, filmoví fandové, taxikáři, stárnoucí fatální ženy, nezletilé matky, ti všichni dohromady a každý za sebe si musí zvyknout na nový, možná trochu nudný život v míru. Jejich cesty se propojují a spojí se v hospůdce Bumerang. Včerejší tragédie je dnešní komedií.