Prázdninová "dámská jízda" po řece Kolpě, která tvoří hranici mezi Slovinskem a Chorvatskem, se pro Alju, Žanu a Simonu postupně mění v osobní drama a první bolestnou lekci, kterou jim udělil život..
Alja, Žana a Simona, vysokoškolské studentky a přítelkyně, se rozhodly pro prázdninovou "dámskou jízdu" na kánoích po řece Kolpě, která tvoří hranici mezi Slovinskem a Chorvatskem. Zpočátku ani jedna netuší, že od chvíle, kdy usedly do lodí a vzaly pádla, je sleduje muž. Teprve v závěru svého výletu, který měl až nečekaně dramatický průběh, zjistí, že je to zdejší vlivný politik, překvapivě konzervativní na svůj věk. Jeho slovo tu má váhu. Střeží nejen hranici, která jako by oddělovala dva neslučitelné světy, ale i tradiční slovinské hodnoty a zvyky. Ty, kteří je nerespektují, nebo se jim dokonce vysmívají, je schopen zabít. Pro trojici poněkud lehkomyslných dívek je setkání s tímto podivným mužem, ale i průběh celého pobytu na vodě první velkou životní lekcí a těžkou zkouškou jejich přátelství.