Kontroverzní snímek režiséra Glaubera Rochy zachycuje pohřeb jeho přítele, významného brazilského malíře Di Cavalcantiho. Záběry z posledního rozloučení s Di Cavalcantim se prolínají s jeho vlastními obrazy, a vzniká tak neotřelá koláž s barokními prvky.
Kontroverzní snímek režiséra Glaubera Rochy zachycuje pohřeb jeho přítele, významného brazilského malíře Di Cavalcantiho. Záběry z posledního rozloučení s Cavalcantim se prolínají s jeho vlastními obrazy, a vzniká tak neotřelá koláž s barokními prvky. Velice originální je i soundtrack k filmu. Přestože byl dokument v roce 1977 oceněn na MFF v Cannes, na přání malířovy rodiny se v Brazílii nesměl promítat. Bývá označován jako jeden z nejlepších Rochových filmů.